feedburner

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner


feedburner count

Cara Promote

Terdapat banyak artikel dan posting tentang cara untuk mendapatkan lebih cepat laman web/blog di mesin pencari Google,

antara cara atau petua yang baik untuk mendapatkan indeks halaman baru di Google dalam beberapa hari lagi,  anda perlulah membuat seperti berikut :


1. Join Technorati, MyBlogLog, Twitter
2. Add url ke Google, Yahoo dan MSN
3. Tambah url menggunakan Submit Express
4. Add url to FeedBurner, Google Webmaster
5. Link ke blog yang lain website

Selamat Hari Raya


Selamat Hari Raya kepada semua yang telah mengunjungi blog ini. Semoga kita semua sentiasa berada dalam keadaan gembira selalu. Saya harap anda semua dapat memberikan sedikit sebanyak dorongan untuk saya meneruskan blog yang baru ini. marilah kita bersama-sama mempromosikan blog ini serta mempelajari sesuatu daripada blog ini sambil mendalami lagi ilmu pengetahuan yang sedia ada. Sempena Hari Raya ini saya ingin memohon maaf jika saya pernah melakukan salah silap terhadap semua. Akhir kata, Saya mengucapkan Selamat Hari Raya.
website

Tnx.net

Dengan Tnx.net :
-Anda akan dapat menjual link pada setiap halaman situs Web/Blog anda, bukan hanya halaman utama.
-Automatik menjual link ke ribuan pengiklan.
-Menerima bayaran setiap bulan di muka, melalui PayPal, WebMoney, Check, Wire, atau sebarang kaedah bayaran lain yang berlaku.
-Kod mudah digunakan menggunakan "copy-paste" kaedah.
-Harga untuk setiap link dikira secara automatik. Ini sebahagian besar bergantung pada Google PageRank (PR) dari setiap halaman, website media, link popularitas, dan jumlah link keluar.

Anda juga boleh mengunakan sistem affiliate yang ditawarkan iaitu :
Ketika anda membawa webmaster baru ke dalam sistem, anda akan menerima 13,3% daripada semua "TNX-points", ia akan memperoleh penghasilan di masa mendatang . Ini bermaksud anda akan memperolehi point dengan mudah pada masa depan. Point boleh digunakan untuk ditukar kepada duit atau untuk ditukar menjadi advertising.

Anda bolehlah mendaftar di bawah

website

web-hosting.net.my/

web-hosting.net.my adalah satu laman web yang menawarkan Premium Web Hosting, Shared Hosting, dan Dedicated Server 24X7X365 Solusi dengan sokongan dan 99.9% Uptime dengan harga yang berpatutan! Dengan jaminan 30hari pengembalian duit apabila anda tidak berpuas hati berkenaan dengan servis yang ditawarkan.

Apabila anda ingin menghasilkan wang (duit) secara online? Anda boleh bergabung dengan rancangan afiliasi  ( Affiliate) percuma yang ditawarkan, anda akan mendapat 10% dari setiap pakej yang dipilih oleh pelanggan yang mendaftar melalui link referrer unik anda.
Apabila anda mendaftar untuk affiliate program sekarang
anda akan mendapat Rm30 secara percuma.


Daftar

http://secure.web-hosting.net.my website

Beli Barang Dengan Harga Murah

kali ini saya ingin memperkenalkan satu laman web yang akan memberikan penjimatan yang amat tinggi kepada anda. Anda boleh membeli barangan yang anda mahu dengan harga yang amat murah, contohnya LCD TV dengan harga RM 0.54? Apple iPhone 3GS pada harga RM 15.27?
anda juga boleh membeli barangan berjenama dengan harga yang teramat murah walaupun tidak sampai RM1.

untuk keterangan lanjut anda bolehlah melihat laman blog

atau
website

Rahsia Emas

hye semua, hari ini saya ingin memperkenalkan tentang laman web RahsiaEmas. laman web ini memberikan anda peluang untuk menjadi affiliate terhadap barang yang mereka promosikan. saya harap anda semua dapat melihat laman web tersebut untuk keterangan yang lebih lanjut.

http://www.rahsiaemas.com website

Cara Buat Duit Dengan Blog

Anda haruslah mengunakan tajuk (title) yang mempunyai daya tarikan yang tinggi di internet, anda juga haruslah mengikuti trend terkini yang membolehkan anda menonjolkan laman web @ blog anda. Blog anda haruslah mempunyai ciri-ciri yang lain daripada blog yang tersedia ada. ini membolehkan anda mempunyai lebih daya tarikan berbanding web @ blog yang tersedia.
Apabila anda dapat menarik perhatian penguna internet.. sudah tentu anda akan memperolehi kejayaan yang besar untuk memperolehi pendapatan melalui web atau blog yang anda jayakan. website

Dealdotcom

Dealdotcom memberikan anda sebuah link khusus untuk berkongsi dengan kawan-kawan anda. Anda haruslah membuat pengunjung web atau blog anda untuk daftar akaun DealDotCom percuma, dan apabila mereka pernah membeli sesuatu dari Dealdotcom, anda akan dibayar. Program afiliasi kami adalah 2-tier, jadi tidak hanya akan anda dibayar untuk pembelian yang dibuat teman anda, tetapi anda juga akan dibayar untuk pembelian yang dibuat teman-teman MEREKA.


http://www.dealdotcom.com website

TTZmedia

Menjadi pemasar Afiliasi Media TTZ memperoleh pendapatan di laman web anda yang relevan melalui PPC(Pay Per Click) penghasilan. Meskipun TTZ Media iklan mungkin kelihatan seperti link afiliasi ke pelbagai kedai online, pasaran. Apabila Pelawat laman web anda menclick banner TTZ, anda akan memperolehi sejumlah wang. Ini bermakna bahawa setiap kali seorang pengunjung tapak mengklik salah satu iklan, penerbit membuat satu set jumlah wang.

www.ttzmedia.com website

BidVertiser

Membuat wang dengan program afiliasi yang membayar anda untuk setiap klik
Anda dibayar untuk setiap pengunjung yang mengklik iklan. Anda boleh membuat sebanyak mungkin iklan daripada ruangan iklan anda, dengan membiarkan tawaran pengiklan di ruangan iklan anda. Bidvertiser akan membayar bulanan, baik dengan cek, ataupun langsung melalui PayPal dengan minimum hanya $ 10.

Www.BidVertiser.com website

Review Me

ReviewMe merupakan laman web yang memberikan anda peluang untuk kita review produk atau laman web kita. Anda boleh memilih untuk menjawab atau tidak berkenaan review yang mereka sediakan untuk anda. Jika diapproved  oleh ReviewMe marketplace atau clients, mereka akan membeli review daripada anda.
mereka akan membayar $20.00-$200.00 untuk setiap complete review yang telah anda post kan di web atau blog anda. 

http://www.reviewme.com/ website

shopping Ads

shopping ads adalah kaedah membuat dengan cara mempromosi barangan di blog , web atau situs anda. Barangan akan dipaparkan melalui action ads. Anda juga boleh menselitkan iklan di dalam blog , web atau situs anda berdasarkan Topic atau tajuk blog, web dan situs anda. Anda akan mendapat pendapatan apabila pelawat atau pengunjung yang mengunjungi laman web anda menclick ads yang berada dlm web anda. Anda bole meletakkan iklan yang bersesuaian dengan kandungan web atau blog anda.

http://shoppingads.com/ website

Text Link Ads

Text Link Ads Adalah sebuah laman web/ situs yang memberikan ganjaran kepada pemilik laman web @ blogger untuk memperolehi pendapatan. Mereka akan meletak kan ads pada perkataan yang mempunyai link mereka. Anda boleh meletakkan budget berapa pendapatan yang anda mahukan. Anda juga boleh menjadi ahli affiliate mereka iaitu anda akan mendapat pendapatan bila anda mempromosi laman mereka kepada orang lain.

http://www.text-link-ads.com/ website

Kontera Content Link

Kontera mengamalkn sistem pay per click (PPC). sama seperti google adsense. Kontera adalah gabungan
perkataan dan ads. tetapi ia mempunyai syarat seperti seorang blogger atau page view sesebuah blog haruslah mencecah target yang disasarkan. kontera akan memberi ganjaran yang agak lumayan kepada pemilik laman web @ situs untuk memperolehi pendapatan yang lumayan.

http://www.kontera.com/ website

Google Adsense

Google AdSense is an ad serving application run by Google Inc. Website owners can enroll in this program to enable text, image, and more recently, video advertisements on their websites. These advertisements are administered by Google and generate revenue on either a per-click or per-impression basis.

there are many ways to use google ads:

1- AdSense for Feeds
  -AdSense for Feeds, a version of AdSense that runs on RSS and Atom feeds that have more than 100 active subscribers. According to the Official Google Blog, "advertisers have their ads placed in the most appropriate feed articles; publishers are paid for their original content; readers see relevant advertising—and in the long run, more quality feeds to choose from."


AdSense for Feeds works by inserting images into a feed. When the image is displayed by a RSS reader or Web browser, Google writes the advertising content into the image that it returns. The advertisement content is chosen based on the content of the feed surrounding the image. When the user clicks the image, he or she is redirected to the advertiser's website in the same way as regular AdSense advertisements.

2- AdSense for search
  - AdSense for search, allows website owners to place Google search boxes on their websites. When a user searches the Internet or the website with the search box, Google shares any advertising revenue it makes from those searches with the website owner. However the publisher is paid only if the advertisements on the page are clicked: AdSense does not pay publishers for mere searches.



3- AdSense for mobile content
  -AdSense for mobile content allows publishers to generate earnings from their mobile websites using targeted Google advertisements. Just like AdSense for content, Google matches advertisements to the content of a website .

4- AdSense for domains
  - Adsense for domains allows advertisements to be placed on domain names that have not been developed. This offers domain name owners a way to monetize domain names that are otherwise dormant. Adsense for domains is currently being offered to some users, with plans to make it available to all in stages.

5- AdSense for video
   - AdSense for video allows publishers with video content to generate revenue using ad placements from Google's extensive Advertising network. AdSense for video display both InVideo overlay and text overlay ads. website

Related Posts with Thumbnails